Wednesday 23 November 2011

Miss Minit-Minit TERAKHIR :'(

Hari jumaat lepas , ade hari terbuke kat sekolah aku . Lepas tuh F3 kene buat jual amal kat sekolah untuk kutip dana surau . So , 3M pon jual lahh macam " sampai air bape kali habis , bape kali jual . HAHA . Berdekak giler bile tengok gerai dak 3M tadi . Pastu aku dengan Nyna kene jadi budak Delivery tahu ? Hoho , time tuh kiteorang kelam kabut gila babi lahh . Mane tak nyee kene amek order pastu turun gerai jee bende yang nak di order tuh dah habis ==' Pehh time tuh Tuhan jelahh yang tahu ape yang aku dengan Nyna rase an . Pastu dah penat jadi budak Delivery tuh kiteorang melepak , dok habis kan kupon yang tak tahu nak beli ape . Sebab time tuh makanan sume dah habis SALE --' punya lahh aku dengan Nyna cari makan macam ape kott . Pastu , end nyee aku derma jee lahh , kupon tuh kat gerai 3M :)  Haa , habis cite an ?

Dah nak dekat habis jual sume tuh , sebenarnye aku tengah tunggu someone yang dah JANJI dengan aku nak datang sekolah hari nih . Hehe xD Aku siap jee tolong kemas gerai tuh terus pegi bandroom pinjam instrument straight away balik hostel :') Haa , kali terakhir untuk tahun nih aku pijak kaki kat sekolah tuh :'(

Sampai hostel jee , aku terus gi public phone call ayah aku tanya nak amek pukul bape ? And mintak tolong bawak kan kotak untuk simpan buku " . Then , ayah aku cakap dy datang pukul 4 5 cam tuh lahh . Alang " aku tunggu ayah aku tuh , aku gi lahh kemas barang " yang ade lagi kat atas tuh .

Time aku nak kemas tuh , tetibe pulak ade orang jerit name aku dari bawah . Pehh , time tuh memang aku bingit gile kott , yek lahh aku nak kemas barang cepat leh pulak time tub panggil aku an ? Pastu dengan rela hatinye aku turun bawah , gi restroom . Haa , time tuh aku terkejut gile sebab budak yang JANJI dengan aku tuh datang hostel terus , bukan sekolah dah . Haa , aku rase dy yang panggil aku kott lahh . Aku memang happy gile kott time tuh . Sebab dy tunaikan JANJI dy tuh ! Ahakss xD Haa , budak tuh lahh yang aku SAYANG sangat . Dy datang sebab hari nih hari last dy kat JB nih :'(

Aku tak nak bazirkan last time aku jumpe dy , aku berkepit jee dengan dy :'( #ouhakurindutimetuh :'(
Aku bual " dengan dy , aku ketawe dengan dy , aku amek gambar dengan dy and macam " lagi lahh yee :')
Macam tak leh percaye lak hari nih hari last aku jumpe dy , SUMPAH ! Aku takut gile mase tuh , sampai dy pegang tangan aku dy cakap ' kenape sejuk ' . Sebab aku tengah takut sangat time tuh :'(
Aku tak nak dy pegi KL tuh ! Tak nak sangat tahu ?!  AARGGGGHHHHH ! Ishhh , aku mase tuh terdiam bile pikir yang dy last jumpe aku :'( Aku tak nak lahh , tolong lahh , tolong lahh ! Sungguh aku SEDIH gile sekarang nih :'( Aku tak tahu lahh , after this nak tengok muke sape lagi :'( Dah takde muke yang  aku boleh tengok selain dy tuhh lepas nih kan ?  :'(

Aku dah tak tahu nak cakap ape lagi nihh , SUMPAH aku memang migrain bile teringat dy :'(

Ni picture aku dengan dy yang dy paling suke :')


AINA SYAFIQA  ♥ ♥ ♥

Aku nak dy tahu yang aku memang SAYANG dy sangat !


ILOVEYOUANDMISSYOU !


#Kalau korang perasan banyak sangat muke sedey tuh ,
sebab aku tengah nangis yee tulis bende nih :'(

LAST WORD ,
Gonna miss your Hug and Kisses .



YOUR MISS CRAZY ,
IAJ  ♥ ♥ ♥

No comments:

Post a Comment