Tuesday 29 November 2011

Excited Nite :')

Hmmm , malam tadi kan . Aku excited sangat tau . Haa , aku tak tahu nape , tapi aku sure sangat kalau aku excited nihh sebab aku happy dapat bual dengan boyf aku balik . Yang selame nihh aku lose contact dengan dy :'( Plus , aku tetibe jee pegi chat dengan ex-DC aku balikk :) Huuuu teruja sehh xP Macam ape jee aku nihh .
Dahh lahh aku dengan dy dah lama gilee tk bertegur sapa . Nihh nak chat dengan dy pulakk , hurrr haprakk mehh . But never mind aku tak kesaa pung semua tuhh . Yang penting dy sudi nak cakap dengan aku lagi ^_^
Huhuuhuh , best best best xD


Aku call boyf aku tuhh sebab aku nak wish birthday dy jee :)
Sebab aku memang dah lama tunggu time macamtuhh xP
Ehehheheh , happy happy :*


Dahhh , enough I don't want to story more .
Kbyeee :')


No comments:

Post a Comment