Friday 18 November 2011

ERICHA FITRIH ♥ ♥

 
ERICHA FITRIH  ♥ ♥

Kau lahh KAWAN terbaikk yang pernah aku ade dalam hidup kau tahu ?
Aku tak boleh percaye kalau kau nak pindah :'( Nanti aku sorang" lagi tahu ?
Aku tahu selama kite kawan aku tak pernah buat kau Happy kan ?
Aku selalu dengki kau , aku selalu kutuk kau belakang kau or depan kau ke , aku selalu ejek kau GAGAP ,
aku selalu marah" kau , aku selalu pukul kau , aku selalu tuduh kau macam" 
Haa , tapi aku nak kau tahu yang aku buat bende tuh semua bukan sebab aku benci dengan kau .
Sebab kau kawan aku yang aku sayang tau ?! 
Aku tak nak kau berubah , sebab sejak dua menjak nih kau macam dah berubah and kau dah tak macam dulu lagi dah :'(
Tuh yang aku sedey sangat . Aku memang tak nak kau pindah , macam Aina buat .
Aku tak nak orang yang aku sayang semua pindah . Tuh Wan pon sama nak tinggalkan aku sorang jee :'(
Macam Syifa dah buat jugak :'( Aku sedey tahu ?!

So , sekarang aku nak cakap dengan kau .
Kau jage lahh diri kau kat mane pon kau berada tau .
Kau kene pandai buat pilihan yang terbaik , jangan nak tuka" decision kau tuh .
Kau carilahh kawan yang lagi better dari aku .
Kau kene belaja pandai " jangan memain jee tahu .
Thanks for everythings and sorry for every single things even the smallest things that I've done to you :'( 
And OMT ,


























ILOVEYOUFRIEND  ♥ ♥

No comments:

Post a Comment