Thursday 8 December 2011

Gaduhhhhh !



Okayy , hari nih aku gaduh besar dengan adik aku -..-
Aku tak suka act . 
Sebab dy kan adik aku .
Tapi dy yang buat hal dulu .
Suke hati aku lah nak bagi lappy ke tak -,-
Dy bolee eh nak maraa maraa segale .
Pastu aku geram aku pegi cepukk muka dy , then dy gi tendang aku .
Aku tak nak kalah aku gi tendang lah balik an .
Then , dy gi ketuk kepala aku guna handphone dy perhhhh ! TERBAIKKK !
Aku gi amik kayu yang ayah aku simpan aku gi belasah dy habis habis .
Pastu dy bolee pulak terajang aku , tapi tak kene :P
HAHHA , aku ketawa kan dy tapi dy maraa lagi dy tumbuk aku gaya JAI .
Tapi aku pulak amek gaya MALEK
HAHHA , best gilaaaaaa  lahhh !
Dah macam dalam cerita KL GANGSTER pulakk .
Tapi yang penting aku menang !
Adik aku tuhh kalah terukkk kott . Sebab badan dy an bibir dy berdarah :(
Aku takut act kalau ibu an ayah aku balik dy maraa gilaa b*** dengan aku .
Hmmmmmm , tapi an buat ape aku nak takut dy yang salaaaa , dy yang start dulu -..-
Perhhhhhhhhhh ! FEDDUPPPPPP lahhhh SHIALLL !





Aishhhhhhhh , aku nak balas dendam balik dengan adik aku tuhh
 -___________________-


Choyyyyyy , kbyeeeeeeeee !



No comments:

Post a Comment