Friday 28 October 2011

MY LOVELY FRIENDS ♥ ♥ ♥

Hyeee readers :)
Hari nih aku nak cakap pasal kengkawan aku ,
Aku sangat bersyukur dan bertuah
sebab ade kawan macam dorang yang boleh share cite ,
tempat luahkan feeling ,
tempat bergelakk xD
tempat mengadu ,
tempat bermain ,
tempat bertumbuk ,
tempat bertekak #macambudakkeciktahu?
dan segale bermacam BER' lahh kan .


Aku sayang sangat kat dorang 
and kalau boleh hope sangat ade yang tak pindah ,
tapi malang ade yang dah wat keputusan 
MUKTAMAD , yang dorang memang nak pindah :'(
Hmm , 
nak wat camne an ?
Dah memang dorang yang nak -,-
Atoto



Mase hari usahawan :')


Mase band :'(


Mase larian merdeka #akudapatmedal :)


Mase hari usahawan #kiteorangusahawanMUDEE :*


Haa pic yang nihh aku sangat lahh sayang kayy xD



Haa , even kiteorang nihh selalu lahh gaduh ,
tapi tak sampai bape minit jee dah baek balekk =,=
Huhuuuu , 
tu lahh kejee kiteorang dalam kelas ,
BERGADUH SAYANG !
Ahaa , soo SAWETT #bakkatenyna :)
Kdahh , sampai sini jee yang aku nak story ,
Even tak berape nak menyerlah sangat thisyear 
kan , bak kate Ericha 'PUASE'
 hHaAhaA xD



ILOVEYOUALL  ♥ ♥ ♥

No comments:

Post a Comment